13de Gezelligheidsrit

This is a subtitle for your new post

Vorig jaar zorgde Coronacrisis voor het niet doorgaan van de Gezelligheidsrit 2020! Ondanks dat de Coronacrisis nog niet helemaal voorbij is, proberen we toch weer een Gezelligheidsrit te organiseren. De uitzetters hebben er in ieder geval veel zin in. De rit is klaar en zal deze keer richting het Noorden gaan. Op naar Ulrum en weer terug naar Grijpskerk.

Inschrijvingen is als vanouds vanaf de molen ‘De Kievit’. (oproep rij vanaf Kerkplein richting molen) Op zaterdagmiddag kunt u vanaf 17.00 tot 18.00 uur inschrijven.
Na afloop is er een eetgelegenheid en zullen we de Gezelligheidsrit via groot scherm uitleggen, waarna de prijsuitreiking plaats zal vinden. We hebben twee categorieën voor buitendorp en Grijpskerkers.

Wij nodigen u uit en zien u graag op zaterdag 4 september aan de start verschijnen, waarna de strijd om de Jan Meijer Trofee kan beginnen!