150 jarig jubileum van IJsvereniging De Vriendschap Grijpskerk e.o.

Op 23 januari 1873 is de ijsvereniging opgericht. Dit jaar bestaat de vereniging dus 150 jaar.  Bij dit bijzondere lustrum hoort een feestje voor onze leden en donateurs!

Op vrijdag 24 maart 2023 vinden er voor jong en oud festiviteiten plaats in en rondom de IJsbaan accommodatie in sportpark De Enk in Grijpskerk.

Programma;

Vrijdag 24 maart 2023;

15.00 – 17.30: spelletjes voor alle kinderen tot en met 17 jaar uit Grijpskerk en omstreken. Rond de IJsbaan is een Elfstedentocht uitgezet met winterse spelen en activiteiten. Deelnemers die alle steden hebben bezocht krijgen een aandenken. Ook is er op de IJsbaan een waterspektakel.

Voor alle deelnemers is er koek en zopie.

20.00 – 22.30:

Avondprogramma voor leden en donateurs.  De muzikale start wordt verzorgd door Ons Ideaal en CMV Excelsior. De voorzitter van “De Vriendschap” zal een toespraak houden voor de leden en gasten. Onder het genot van een hapje en een drankje kunnen we herinneringen ophalen uit de geschiedenis van de IJsbaan tot zover onze herinneringen gaan!

In de kantine van de IJsbaan is een plek ingericht met een kijkje in de geschiedenis van de IJsvereniging. Ook kunt u de machines voor het onderhoud van de baan bekijken.

Graag ontvangen wij jullie op ons jubileumfeest.

Vriendelijke groet van het bestuur.