60 + café voor jonge ouderen

30 oktober pubquiz
Heb je zin in een gezellige middag? Dan deze pubquiz in het 60+ café iets voor jou!

Het gaat niet zozeer om de juiste antwoorden, maar vooral om het plezier en het samen zijn.

Het 60+ café is vanaf 14.00 uur open. Deelname aan de pubquiz is gratis en je kan als individu meedoen.

27 november eetcafé

Het 60+ café staat in november in het teken van lekker eten. Iedereen die het gezellig vindt om gezamenlijk te koken is welkom. Ook als je liever het voorbereiden overslaat en alleen wilt mee-eten kan dat. Het voorbereiden van de maaltijd begint om 16.00 uur. Mensen die alleen mee willen eten zijn vanaf 18.00 uur welkom. De kosten voor de maaltijd zijn 7 euro en reserveren kan tot 20 november.

Het 60+ café wordt door de werkgroep “Eigenwaardig oud worden in Grijpskerk” georganiseerd in de zaal De Kwelder van het MFC in Grijpskerk. Heb je vragen, wil je reageren of reserveren voor het eetcafé, dan kan je dat mailen naar 60plus@dorpsraadgrijpskerk.nl. of bellen naar: 06-20335971