60 Plus café

Op 25 september a.s is er weer 60 Plus Café, met deze keer Muziek uit de jaren 60 en 70.

Op deze maandagmiddag kan je in het 60+ café genieten van de meest legendarische hits uit de jaren 60 en 70.

Laat je onderdompelen in de tijdloze klanken van The Beatles, The Rolling Stones, ABBA, Boudewijn de Groot, en vele andere iconische artiesten die de muziekgeschiedenis hebben gevormd.

Ben je een echte muziekliefhebber uit die tijd? Weet jij bij het eerste akkoord al welk nummer het is en hoe de band heet? Laat horen hoeveel je weet over de hits, de artiesten en de verhalen achter de songs.

Geniet van de muzikale herinneringen aan de betoverende jaren 60 en 70. Laat jezelf volledig gaan en zing luidkeels mee met je favoriete nummers. Voor wie niet kan blijven zitten staat de dansvloer klaar.

Op 25 september kan je de jaren 60 en 70 herontdekken, laten horen hoeveel jij ervan weet, lekker mee te zingen en wie weet zelfs een danspasje te wagen!

Het 60+ café wordt door de werkgroep “Eigenwaardig oud worden in Grijpskerk” georganiseerd in de zaal De Kwelder van het MFC. Het 60+ café begint op maandagmiddag om 14.00 uur en eindigt om 16.30 uur. De toegang is gratis.

Heeft u vragen of wilt u reageren dan kan dat naar 60plus@dorpsraadgrijpskerk.nl