De gaslocatie Grijpskerk heeft grote invloed op onze omgeving

Beste dorpsgenoten,

De gaslocatie Grijpskerk heeft grote invloed op onze omgeving. Dat is ook goed te zien aan het toenemend aantal schades. Tegelijkertijd met het toenemen van het aantal schadegevallen groeien de problemen met vergoeding daarvan.

Wij, Vereniging Dorpsbelangen, Dorpscoöperatie Grijpskerk Verbonden en de SOGG*, maken zich zorgen over het toenemend aantal problemen met vergoeding van schades. Daarom willen wij graag meer inzicht krijgen in de omvang van dit probleem. Vandaar dat u in de laatste editie van De Grijpskerker een vragenlijst hierover aantrof. Wij zouden het fijn vinden, wanneer zo veel mogelijk mensen hun ervaringen met schadevergoedingen met ons zouden willen delen. Dat kan volkomen anoniem.

Soms kan het voor ons belangrijk zijn wat meer informatie te krijgen over een bepaalde situatie. Bent u eventueel bereid tot een gesprek, dan kunt u uw e-mailadres of telefoonnummer invullen. Misschien vind u het prettiger de vragenlijst online in te vullen. Dat kan nu. U vindt hem op: https://sogg.nl/vragenlijst.
Via verschillende kanalen zullen wij u op de hoogte stellen van het resultaat van deze inventarisatie.

Met vriendelijke groet,
Vereniging Dorpsbelangen
Dorpscoöperatie Grijpskerk Verbonden
Samenwerkende Omwonenden Gaslocatie Grijpskerk (SOGG)