Ello Sterenborg Wisselbokaal

Sinds 1996 is er een Ello Sterenborg Wisselbokaal. Deze werd doorgaans om de 2 jaar door Dorpsbelangen uitgereikt aan mensen of verenigingen die zich inzetten voor de leefbaarheid in het dorp Grijpskerk. Na de fusie tussen Dorpsbelangen en de Dorpscoöperatie heeft de Dorpsraad van Grijpskerk besloten om door te gaan met deze prijs. Inwoners van Grijpskerk mogen mensen of verenigingen zelf nomineren. De Ello Sterenborg Wisselbokaal wordt uitgereikt tijdens de Algemene Ledenvergadering van de Dorpsraad Grijpskerk.

Oproep

De Dorpsraad Grijpskerk doet hierbij een oproep aan u om kandidaten voor te dragen. Wie is volgens u toe aan deze Wisselbokaal?

U kunt namen van personen of verenigingen doorgeven via secretaris@dorpsraadgrijpskerk.nl of appen t/m 8 april 2024 aan 0620536842.

De Wisselbokaal zal tijdens de ledenvergadering van de Dorpsraad Grijpskerk worden uitgereikt. De Algemene Ledenvergadering wordt gehouden op donderdag 11 april a.s. in het Bakkerscafé

De erelijst

1996: Dhr. E.T. Sterenborg (50 jaar bestuurlijk werk)

1999: Mevr. R. de With (vrijwilliger bij “De Wierde”)