Feestweek Grijpskerk 1/Tentdienst

'Zoek de vrede'

Zondag 19 juni 2022 is er om 11.00 uur een tentdienst van de PKN Grijpskerk e.o. en de GKv Grijpskerk-Niezijl. Met deze tentdienst begint de altijd gezellige feestweek in Grijpskerk georganiseerd door de Oosterkadegroep.

Dit jaar gaat Jeltsje Elzinga (kerkelijk werker PKN Grijpskerk e.o.) voor, is er muziek van CMV Tida Kira en Wietze Kuperus, Trijntje Rens en Irene Top. Na afloop is er koffie en lunch. Tijdens de dienst is er aandacht voor een actueel thema: 'Zoek de Vrede'. We willen in de dienst rekening houden met inwoners en vluchtelingen uit andere landen en culturen die (tijdelijk) woonachtig zijn in Grijpskerk. Ook hopen we samen met hen na afloop te lunchen!

Iedereen in Grijpskerk en omstreken is van harte welkom bij de dienst en/of lunch!

Vandaag over twee weken...