Geslaagd tennistoernooi Grijpskerk

This is a subtitle for your new post

Afgelopen week organiseerde tennisclub West End het Westerkwartier 17+ open.
43 koppels streden om de titels in diverse categorieën. Er zijn 49 wedstrijden gespeeld verdeeld over 5 dagen waarvan een groot aantal beslist moest worden in een super tiebreak. De organisatie is zeer tevreden over het verloop van het toernooi en hoopt in juni 2022 op een vervolg in de vorm van een open KNLTB toernooi. "Er waren leden aanwezig van TIOL, T.V. De Noord, T.V. De Mepsche en T.V. De Wilp. Wij willen hen en alle vrijwilligers die hebben geholpen heel erg bedanken voor hun hulp. Zonder hen zou het geen succes zijn geworden en we zien ze daarom graag volgend jaar allemaal weer terug bij TC West End. Verder is er nog een aantal sponsoren die wij willen bedanken: JUMBO Geertsma, Bakkerij Jager, Vers in Grijpskerk, Slager Boersma, Bouwcenter Meijer, Rudie Wiersma Fotografie en Hornbouw".

Op de foto alle 1e en 2e prijs winnaars.

Foto's -> Klik hier