Grote Grijpstuiver actie

Lever je kassabon in vóór 21 december en win. Alleen bij de deelnemende winkels. Natuurlijk koop jij ook lokaal. Het is mogelijk in Grijpskerk.

Al jaren kent Grijpskerk spaarzegel de Grijpstuiver. Als je tussen 22 november tot en met 20 december jouw kassabon inlevert bij een van de deelnemende winkels, dan maak  je kans op mooie prijzen. Er zijn in totaal tien trekkingen.

De deelnemende winkels aan de Grijpstuiver zijn:

• Bakkerij Jager
  • Boersma, uw slager
  • DA Drogist de Gaper
  • Bloemenhuis Drint
  • Drukkerij en boekhandel Hoekstra
  • Snackdrive de Rietlanden
  • Woninginrichting Smedes

En wat is de Grijpstuiver nu precies? Als je bij de deelnemende winkeliers koopt, ontvang je bij een bepaalde uitgave Grijpstuivers. Deze zegels plak je op een spaarkaart. Is de spaarkaart vol, dan kun je deze bij de deelnemende winkels inleveren als een soort waardebon. Een volle spaarkaart levert je vijf euro korting op als je iets koopt of de helft als je het inruilt voor contant geld.

Met de feestdagen voor de deur een mooie manier om óf Grijpstuivers te sparen óf om ze te gebruiken voor je aan te schaffen spullen.