Huisartsenpraktijk nodigt eigen patiënten uit voor boosterprik

Huisartsenpraktijk Grijpskerk nodigt iedere volwassene die ingeschreven staat uit voor boosterprik. Melden via e-mail is noodzakelijk.

Huisarts Rademaker en zijn praktijk bieden iedereen boven de 18 jaar die bij de praktijk staat ingeschreven de mogelijkheid een boosterprik te halen. Dat heeft de huisartsenpraktijk gemeld aan de redactie van InGrijpskerk.nl. Ook is in huis-aan-huisblad 'het Westerkwartier' een uitnodigingsadvertentie te lezen.

De eerste vaccinatieronde voor de booster vindt vanaf vrijdag aanstaande plaats. Er wordt gevaccineerd met het Pfizer-vaccin. Mensen die niet in aanmerking komen zijn mensen die in de afgelopen drie maanden corona hebben gehad of wanneer de vorige coronavaccinatie minder dan drie maanden geleden is geweest.

Praktijkingeschrevenen die de boosterprik willen ontvangen moeten vooraf een mail sturen aan apotheek@huisartsengrijpskerk.nl. Als reactie op die aanmelding krijgt de ontvanger een bevestigingsmail met daarin een tijdstip. Deze bevestigingsmail moet meegenomen worden naar de afspraak. Daarbij is het noodzakelijk om naam, geboortedatum, woonplaats en burgerservicenummer (BSN) door te geven.