Huub Leenders neemt afscheid van Stichting SNS Fonds Grijpskerk

Na bijna 23 jaar secretaris/penningmeester te zijn geweest van het SNS Fonds hebben wij op 8 april 2022 afscheid genomen van Huub en Ans Leenders. Huub is in al die jaren de drijvende motor geweest van het fonds en samen met de andere bestuursleden heeft hij er voor gezorgd dat tot op de dag van vandaag het fonds nog springlevend is en diverse stichtingen en verenigingen blij heeft kunnen maken en nog steeds maakt met een geldelijke bijdrage. Door het vertrek naar hun nieuwe woonplaats Zwolle vond Huub het tijd het stokje over te dragen en het bestuur lidmaatschap op te zeggen.

Tijdens een gezellige avond werden Huub en Ans door de voorzitter toegesproken en werd Huub een kunstwerk gemaakt door Gert Sennema aangeboden voorstellend een "kerk van baksteen met daarop een in brons gegoten afbeelding van een griffioen". Daarnaast ontving Ans een prachtig bloemstuk. De cadeaus werden erg gewaardeerd en in dank aangenomen. Na een dankwoord van Huub, passeerden er nog enige momenten van de afgelopen jaren wat weer vele herinneringen opriep en hebben we afscheid van elkaar genomen. Wij als huidig bestuur zijn Huub erg dankbaar voor wat hij heeft betekend voor het fonds en de gemeenschap en wij wensen hem samen met Ans een fijne tijd toe in het in hun geliefde Zwolle.