Jagers barrebakkerswinterwandeltocht komt eraan

Derde wandeltocht door en om Grijpskerk gaat zaterdag 22 januari plaatsvinden. Tussendoor lekkere proeverijtjes van de warme bakker.

De bbwwt gaat door! De wat? De bbwwt. En dat voor de derde keer. Huh? Ja, de 3e barrebakkerswintertocht van Jager. Voor de mensen die het nog niet kennen: de wandeltocht die georganiseerd wordt door Bakkerij Jager. Deze tocht vindt plaats op zaterdag 22 januari, vanaf het bakkerscafé.

Al na de eerste keer raakten deelnemers verslingerd aan de wandeltocht. Gezellig kuieren in en om Grijpskerk terwijl her en der lekkere proeverijtjes zijn. De tweede editie volgde dan ook na de eerste. Een derde keer liet op zich wachten vanwege corona. Dat was zonde want Bakkerij Jager bestond vorig jaar 75 jaar. Nu staat de derde editie toch op de agenda. En dan al best op korte termijn. Voordeel: voor je het weet is de tocht van 10 à 12 kilometer voorbij. Tegenop zien hoeft dus niet.

Uiteraard houden de organisatoren rekening met corona. De coronaregels worden bij deelname uitgelegd. De start is tussen 11.00 en 13.30 uur. Vooraf aanmelden is wel nodig. Zie hieronder voor de mogelijkheden. Kosten zijn € 7,50 per deelnemer. Voor kinderen tot 12 jaar is dat €2,50.

Opgave:

-         In de bakkerij aan het Kerkplein