Kindervakantie spelweek viert 50 jaar jubileum!

In 2020 was het zover, 50 jaar Kindervakantie spelweek Grijpskerk. Wat een jubileum! In al die jaren hebben zoveel mensen een steentje bijgedragen aan de spelweek. In 2020 hebben we helaas deze mensen niet op een passende manier kunnen bedanken, dit vanwege corona. In 2022 is er een grote groepsverandering geweest, waardoor wij besloten hebben om het een jaar op te schuiven. Dat het gevierd moet worden is 1 ding dat zeker is! Daarom hebben wij dit jaar op zaterdag 2 september een receptie georganiseerd voor alle mensen die in de afgelopen 50 jaar lid zijn geweest als vrijwilliger bij de spelweek Grijpskerk. De avond is bedoeld om oude herinneringen op te halen, foto’s terug te bekijken van vroeger en hopelijk heel veel oude gezichten terug te zien! Dit onder het genot van een drankje.

Je kan je aanmelden via het e-mailadres op de poster. Dit kan tot 2 augustus. Graag bij aanmelding vermelden naam + jaren lid als vrijwilliger bij de spelweek (jaartallen)

Mocht u nog beschikken over oude foto’s, oude krantenkoppen etc. van de spelweek Grijpskerk zouden wij het erg op prijsstellen als u die meestuurt via de mail.

De receptie zal beginnen om 19:00 en eindigen rond 21:00. Aansluitend zal het slotfeest beginnen. Ook daar hopen wij u te zien.

Graag tot dan!

Vrijwilligers Kindervakantie Spelweek Grijpskerk