Kleintje Dickens in Grijpskerk? Hulp gezocht!

This is a subtitle for your new post

De vrijwilligers van MFC Grijpskerk, de Bibliotheek en NNCZ zijn van plan om op zaterdag 11 december een Dickensfestijn te organiseren in De Nieuwe Wierde. We hebben hier al veel leuke ideeën voor, maar we zoeken vrijwilligers die willen helpen met het organiseren van de dag.

Bent u of kent u zo iemand? Neem dan snel contact met ons op!

Wij zoeken dames en heren voor de volgende rollen:

• Projectleider / organisatiehoofd (met ervaring, die trekker wil zijn van de organisatie, uiteraard met hulp van anderen)
  • Regisseur (met ervaring, om één geheel te maken van alle acteurs die willen optreden op deze dag: zang, toneel, impro, verklede passanten, etc.)
  • Allround-vrijwilligers die helpen bij de organisatie vooraf (draaiboek maken, deelnemers regelen, etc) en op de dag zelf (bijv. opbouwen en opruimen of bij de ingang staan)
  • Ondernemers die met een kraampje willen meedoen, bijv. lekkere winterse drankjes, hapjes of die bijv. workshops willen geven
  • Mensen die het leuk vinden om als acteur op het Dickensfestijn te staan, bijv. met een groot spinnewiel, een wasbord, of verklede passant.
Interesse? Stuur een e-mail aan: openingsweek@denieuwewierde.nl

Openingsweek De Nieuwe Wierde
Het Dickensfestijn is de afsluiter voor de openingsweek die we in De Nieuwe Wierde hopen te organiseren. Dit hangt af van de coronamaatregelen. Tijdens deze openingsweek kunnen we vieren dat de verbouwing van De Nieuwe Wierde / MFC Grijpskerk helemaal klaar is.

Deze openingsweek start op woensdag 8 en eindigt op zaterdag 11 december. We willen op de woensdag, donderdag en vrijdag tal van activiteiten laten plaatsvinden in De Nieuwe Wierde. Clubs, verenigingen en ondernemers uit Grijpskerk e.o. zijn van harte welkom om hier ideeën voor aan te dragen. Er zijn verschillende ruimten in De Nieuwe Wierde voor grote en kleine groepen. Er kunnen dus meerdere activiteiten tegelijk worden georganiseerd. Dit hoeven niet per se gratis activiteiten te zijn.

Interesse? Stuur een e-mail aan: openingsweek@denieuwewierde.nl

Weten wat het Dickensfestijn precies is? Bekijk onderstaande video van het festijn in Deventer.