Komend weekend geen treinen en spoorwegovergang gesloten

Verkeer moet omrijden om gesloten spoorwegovergang te vermijden. Stremming van vrijdagavond laat tot vroege maandagochtend.

Vanwege werkzaamheden aan het spoor, rijden er in het weekend van 10 september geen treinen tussen Buitenpost en Zuidhorn v.v. Arriva zet in dat weekend bussen in. Vanwege de werkzaamheden is ook de spoorwegovergang bij Grijpskerk gesloten.

Enkele weken geleden waren er ook werkzaamheden aan het spoor. Net als in die periode zet Arriva vervangende bussen in. De bus zal in dat geval niet naar het station in Grijpskerk gaan, maar zal stoppen nabij het tankstation ‘TankYou’, bij auto Oosterhof, aan de Friesestraatweg.

Mensen die in het weekend vanuit Grijpskerk richting Gaarkeuken willen, of juist de omgekeerde weg, kunnen niet over het spoor aan de Stationsstraat/Poelweg. Volgens de bebording is de overgang gesloten van vrijdag 9 september om 23.00 uur tot maandagmorgen 12 september om 7.00 uur. Houd hier rekening mee.