Laatste fierljepwedstrijd van het seizoen succesvol voor Grijpskerkers

De Utljepper, zoals deze wedstrijd heet, is een ludieke wedstrijd. Alle springers moeten vooraf doorgeven welke afstand zij denken te gaan springen. Diegene die daar het dichtst bij zit, wint de wedstrijd.
Bij de senioren wist Jasper Henstra te winnen. Hij had er speciaal op getraind en lettend op de reclameborden bij het zandbed, wilde hij landen bij het 2e biefstukje op het sponsorbord van slagerij Boersma. Dat bleek te werken. Benny van der Ploeg werd 3e in die categorie. Daarnaast sprongen Gijs Rutgers en Peter Faber in de prijzen.

Vrijdagavond was er voor de eigen jeugd een clubwedstrijd die ook zeer geslaagd was.

Het seizoen zit er nu op.

Fierljepvereniging Grijpskerk bedankt hierbij ook alle sponsors en vrijwilligers voor een geweldig seizoen.

Op naar 2024!