Algemene Ledenvergadering Dorpsbelangen

Uitnodiging ALV: ontbinding Dorpsbelangen i.v.m. nieuwe Dorpsraad

Beste leden van de vereniging Dorpsbelangen Grijpskerk,

Op de laatste ALV in 2022 zijn de leden van Dorpsbelangen akkoord gegaan met een fusie tussen Dorpsbelangen en de Dorpscoöperatie. Inmiddels heeft deze (informele) fusie ook vorm gekregen in de Dorpsraad, die per 1 januari 2023 is opgericht.

Om de nieuwe Dorpsraad ook volledig in deze vorm te kunnen laten werken, is het van belang dat de beide oude clubs, Dorpsbelangen en de Dorpscoöperatie, worden ontbonden.

Deze ontbinding van de vereniging mogen wij als bestuur niet zelfstandig verrichten, want de

statuten vereisen daarvoor een besluit op de algemene ledenvergadering. Om die reden nodigen wij u uit voor deze ALV.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Dorpsbelangen Grijpskerk

1ste datum: woensdag 7 juni 2023 om 20.00 uur

Bij minder aanwezigen dan 75% van het totaal aantal leden, is het houden van een tweede ALV verplicht om de vereniging te kunnen ontbinden.

Nu we geen 75% van onze leden verwachten, delen we u hierbij ook alvast de 2 e datum mee:

2de datum: woensdag 5 juli 2023 om 20.00 uur

Locatie voor beide data: de Nieuwe Wierde

Burmanniastraat 1, Grijpskerk

Agenda algemene ledenvergadering

1. Opening

2. Notulen ALV 2022

3. Verslag kascommissie

4. Financieel verslag *1

5. Besluit ontbinding vereniging Dorpsbelangen

6. Rondvraag

7. Sluiting

*1) kopieën van de notulen 2022 en het financieel verslag zijn op de ALV aanwezig.