Maandagmiddag 28 november 60+ café

De werkgroep “Eigenwaardig oud in Grijpskerk” organiseert op 28 november  weer een 60+ café in de zaal De Kwelder in het MFC in Grijpskerk. Het 60 + café is bedoeld voor de actieve oudere die graag op een gezellige manier anderen wil ontmoeten. Ook als je jonger dan 60 bent ben je van harte welkom. Ben je nieuwsgierig, kom dan op de laatste maandag van de maand binnen lopen. De inloop is vanaf 14.00 uur en om 14.30 uur begint een activiteit of thema van ongeveer drie kwartier.

Daarna kan er onder het genot van een kopje thee/koffie of een ander drankje nagepraat worden.

Op 28 november is het thema: natuur in en om Grijpskerk.

Catharina Arkema, IVN natuureducatie Westerkwartier e.o., zal aan de hand van haar prachtige foto’s ons laten zien hoe

mooi de natuur in onze omgeving is.

Iedereen is welkom. Er zijn deze keer geen kosten aan verbonden. Geen 60+ café in december, op 30 januari wordt tijdens het 60+ café een gezellige en nostalgische pubquiz gehouden over de jaren zestig en zeventig.

De werkgroep “Eigenwaardig oud in Grijpskerk"