MFC De Nieuwe Wierde wint de Ello Sterenborg bokaal

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van Vereniging Dorpsbelangen Grijpskerk werd voor de voor de 13de keer de Ello Sterenborg Bokaal uitgereikt. Sinds 1996 is deze bokaal in het leven geroepen om verenigingen en/of vrijwilligers die een opvallende prestatie hebben geleverd inzake leefbaarheid bevorderend werk in Grijpskerk. Via een oproep op ingrijpkerk.nl werd MFC De Nieuwe Wierde met meerderheid verkozen tot het winnen van deze bokaal.

Enkele jaren geleden dreigde De Wierde te verdwijnen uit het dorp. Vanuit daar werd gesproken om het MFC onder te brengen bij De Wierde. Er werd een groep enthousiaste vrijwilligers gevraagd om MFC op te richten en na jaren van vergaderen en verbouwingen is dan a.s. zaterdag 18 juni 2022 eindelijk de formele opening van het MFC De Nieuwe Wierde. Een goed moment om inzet van deze vrijwilligers te belonen met de welverdiende prijs. Een waardering vanuit het bestuur, maar ook vanuit het dorp Grijpskerk.

Daarom overhandigde de Voorzitter van Dorpsbelangen met grote trots de Ello Sterenborg Bokaal aan de vrijwilligers van het MFC De Nieuwe Wierde.