Mogelijk overlast door werkzaamheden Kievitsweg

Werkzaamheden nabij school na meivakantie nog niet afgerond. Kievitsweg van 12 t/m 19 deels afgesloten nabij nieuwbouw.

Tijdens de meivakantie zijn werkzaamheden verricht aan de toegangsweg naar basisschool 'de Triangel'. De werkzaamheden zijn nog niet afgerond. De toegangsweg, die leidt van de Kievietsweg tot de voorkant van de school, is nog verre van begaanbaar. Dit betekent mogelijk overlast voor kinderen die na de meivakantie weer naar school gaan. De school vraagt ouders hier rekening mee te houden en eventueel kinderen zo minimaal mogelijk met een auto naar school te brengen. Het advies is gebruik te maken van de toegang via Kerkplein/Molenstraat.

Kievitsweg deels afgesloten

De oplettende voorbijganger heeft ongetwijfeld gezien dat de sloopwerkzaamheden bij 'plan Vogelzang' zijn begonnen. Dat betekent dat ook op de hoek van de Kievitsweg en de Herestraat/Kerkplein in toenemende mate werkvoertuigen passeren. Dit vraagt ook oplettendheid van het overige verkeer. Op gele borden is aangegeven dat de Kievitsweg ter hoogte van de aanstaande nieuwbouw is afgesloten van 12 t/m 19 mei.