Oproep aan Grijpskerkers over de grens

Oud-Grijpskerker over de gruppe, wat wens jij Grijpskerkers in het nieuwe jaar? Stuur je video en wens Grijpskerk een mooi 2022.

De stichting InGrijpskerk wenst iedereen een heel mooi en vreugdevol 2022. Een jaar waarin we Grijpskerk nog meer op een goede manier op de kaart willen zetten. En dat kunnen we niet alleen. Daar hebben we veel mensen bij nodig. Mensen die ons voorzien van nieuwsfeitjes, berichten over activiteiten en ga zo maar door. Maar we willen met InGrijpskerk.nl ook mensen met elkaar verbinden. Daarom doen we een oproep.

Video met nieuwjaarswensen

Wie weet volg jij InGrijpskerk.nl vanuit het buitenland. Ben jij, of zijn jouw ouders, vrienden, familie, ooit geëmigreerd vanwege werk, een liefde of voor het avontuur. Het kan zijn dat jij of zij nog wel regelmatig aan Grijpskerk denkt / denken. Wat is er dan leuker om de mensen in Grijpskerk en omgeving iets goeds te wensen voor 2022? Stuur daarom jouw wensen in een korte video (liefst ca een halve minuut) naar de redactie. Wij monteren de binnengekomen video’s tot een leuke compilatie. Die plaatsen we dan uiterlijk halverwege januari op deze site.

Ben je niet vertrokken naar het buitenland, maar voelt dat wel zo omdat je in de Randstad bent gaan wonen? Of toch richting Brabant bent gegaan vanwege de liefde? Of bood Gelderland je gekke streken? Ook dan is het leuk als we een korte video van je ontvangen.

Insturen via mail of Whatsapp

Stuur een korte video uiterlijk 6 januari via e-mail ingrijpskerk@gmail.com of via Whatsapp naar +31612848554. Wie weet ziet Grijpskerk jouw wensen dan binnenkort op InGrijpskerk.nl.