Opstarten 60+ café in Grijpskerk

De werkgroep "Eigenwaardig" oud is nu al bijna twee jaar bezig met het opstarten 60+ café in Grijpskerk. Het is de bedoeling dat het 60+ café is een plek wordt voor mensen die al dan niet (meer) deelnemen aan het reguliere werkproces, maar wel graag actief zijn. Het is een plek waar je op informele wijze mensen kunt ontmoeten en als je zin hebt samen iets kunt ondernemen, waarbij gezelligheid met activiteit wordt gecombineerd. Je kunt binnen lopen voor een kopje koffie of thee, maar er is ook altijd iets te doen.

Bij het opstarten van het 60+ café gooide corona iedere keer roet in het eten. Binnenkort willen we het 60+ café dan toch openen. Door corona zijn er veel ontmoetingen niet door gegaan. Ook de leden van de werkgroep hebben in de afgelopen periode minder contacten onderhouden. We willen echter wel graag weten of onze plannen voor het 60+café door onze doelgroep wordt gedeeld. Om die reden willen we een panelbijeenkomst houden. In deze bijeenkomst willen we de plannen voor het 60+ café aan een panel van 8 a 10 mensen voorleggen en hen om een reactie vragen.

Mensen die over het 60+ café mee willen praten zijn hierbij van harte uitgenodigd om mee te praten. De bijeenkomst wordt gehouden op maandag 4 april van 14.00 tot 15.30 uur in De Nieuwe Wierde.

De werkgroep "eigenwaardig" oud worden in Grijpskerk