Poffertbakker Jager bezoekt Sinterklaas bij landelijke intocht

Landelijke intocht op tv: Harry en Bert Jager verrassen Sinterklaas en Pieten met poffert uit Grijpskerk

In het Westerkwartier en omstreken kenden ze hem al: Groninger poffert van de poffertbakker uut Griepskerk. Giel Beelen van toen nog 3FM maakte al eens kennis met de lekkernij en ook landelijke magazines wisten de weg naar Grijpskerk te vinden. Maar dat Sinterklaas en zijn Pieten kennis maken met de poffert overtreft dit mogelijk toch wel. Harry en Bert Jager mochten Sinterklaas op de poffert trakteren en dat was live op tv te zien.

Ook benieuwd naar de poffert? Ga eens langs bij de bakker aan het Kerkplein. Of kijk eens op de website. De intocht van Sinterklaas en daarmee ook het bezoek van de Jagers terugzien? Dat kan vanaf zaterdagmiddag op de website van Zapp.

Koop lokaal

Vanwege de aankomende decembermaand nog op zoek naar leuke dingen voor in de schoen, onder de boom of voor op tafel? Kijk eens bij de Grijpskerker ondernemers.