Programma kleintje feestweek bekend

This is a subtitle for your new post

Stichting Oosterkade Groep heeft op haar Facebook inmiddels het programma bekend gemaakt:

Ondanks de toename van corona besmettingen en de kans dat we 'Kleintje Feestweek Grijpskerk' misschien wel helemaal niet door kunnen laten gaan willen we toch het programma bekend maken van 2 t/m 4 september op de Poel te Grijpskerk.

Donderdag 2 september Bingo avond door VV Grijpskerk. Aanvang 20.00 uur.

Vrijdag 3 september om 16 uur officiële opening van de vernieuwde Poel, voor genodigden en ieder andere belangstellende.
Vanaf 18.30 tot 20:45 uur Kinderavond met daarbij de bezichtiging van oldtimer brommers /motoren.
Vanaf 21 uur live muziek met Cheerz!

Zaterdagmiddag 4 september vanaf 16.00 uur start van de Gezelligheidsrit. Vertrek is vanaf de molen 'De Kievit'.

Na de prijsuitreiking Hollandse avond met de Sunshine band, Lytse Hille en Burdy.
Deze Hollandse avond wordt u aangeboden door Johan en Ans Arkema.

Dit alles is natuurlijk onder voorbehoud van de corona maatregelen. Vooralsnog gaan we ervan uit dat het doorgaat en gaan wij als Stichting Oosterkade Groep verder met de voorbereidingen.