Rabo ClubSupport: stem en geef clubs financieel steun in de rug

Als je een bankrekening bij de Rabobank hebt, ben je tevens lid van die bank. Leden van de Rabobank kunnen jaarlijks stemmen op een vereniging of stichting die een financiële steun in de rug kan gebruiken. Ieder jaar zijn er verschillende vrijwilligersorganisaties die op deze manier een fijne, maar vaak zo gewenste bijdrage mogen ontvangen. Hoe meer mensen op een vereniging of stichting stemmen, hoe groter de kans dat er daadwerkelijk een (hoger) bedrag geschonken wordt.

Dit jaar doen er -voor zover bekend- negen clubs uit Grijpskerk mee aan de actie van de bank. Het gaat om:

• CMV Excelsior
  • Vereniging Dorpsbelangen Grijpskerk
  • Fierljepvereniging Grijpskerk e.o.
  • Gymvereniging Grijpskerk
  • IJsvereniging "De Vriendschap"
  • Kindervakantie Spelweek
  • Muziekvereniging Ons Ideaal
  • Voetbalvereniging Grijpskerk
  • Zwembad de Griffioen

Iedereen die dus een bankrekening heeft, kan op drie gewenste clubs stemmen. Dat kunnen drie van bovenstaande clubs zijn, maar ook andere clubs buiten Grijpskerk. Al vinden de Grijpskerker clubs het natuurlijk erg fijn als u als Grijpskerker op een eigen dorpsverenigingen stemt. Stemmen kan tot 27 september. Iedere rekeninghouder heeft hier eerder van de bank post over gehad en zo een stemcode ontvangen.

Om te stemmen én om de deelnemende clubs uit het gebied van Rabobank Noordenveld West-Groningen te zien, kunt u klikken door op deze tekst te klikken.

Geef de Grijpskerker verenigingen de mogelijkheid tot een financiële impuls door tot 27 september uw stem uit te brengen.