Uitreiking boekje “De Zorgverleners” aan dokter Rademaker

This is a subtitle for your new post

Door vakanties enigszins verlaat, maar vandaag 21 september 2021 , is dan tocht het speciaal voor deze gelegenheid bewaarde eerste exemplaar van “De Zorgverleners” uitgereikt aan dokter Paul Rademaker. Op de foto ziet u onder meer hoe de voorzitter van de Stichting Kluften en Waarden het boekje overhandigt aan de dokter.

In dit achtste deel over de nering doenden in Grijpskerk in de 20e eeuw, worden de huisartsen, tandartsen en het Groene Kruis beschreven.
Bent u benieuwd wie ook weer die wijkzuster was die namens het Groene Kruis de zieken thuis bezocht ? Of wie was dokter S.K.de Waard naar wie een straat in Grijpskerk is genoemd? In dit helder geschreven en prachtig geïllustreerde boekje leest u over meer dan 100 jaar “zorg” in Grijpskerk.

Het boekje is voor € 10,- te koop bij boekhandel-drukkerij Hoekstra te Grijpskerk.

Op de foto van links naar rechts : Melle Koopmans, Hugo Luijken, Tijmen Wierstra ( allen van het bestuur van de Stichting Kluften en Waarden) en dokter Rademaker.