Verslag Grijpskerk MO15 KAMPIOEN

Zaterdag 27 mei jl. is Grijpskerk MO15 na een spannende wedstrijd tegen Winsum MO15 eindelijk maar toch verdiend kampioen geworden. Woensdag 24 mei won Grijpskerk al tegen Marum met 2-0, waardoor ze een kampioenschap in eigen hand hadden.

De wedstrijd tegen Winsum ging aardig gelijk op, wat zowel bij de speelsters, leiders, maar zeker ook bij het publiek voor onhoudbare spanning zorgde.

Op de achtergrond waren er medailles, beker, rookbommen, t-shirts en champagne geregeld, maar dat bleef nog lang achter de schermen. Pas na de 3-2 door een benutte penalty van Lucy en daarna de 4-2, een mooie goal door Mirte, na een voorzet van Danique Schaper, kon alles uit de kast worden gehaald. Het was een enorm feest met de nodige muziek, rookbommen, champagne en een super spandoek. Ze gingen met kleren en al onder de douche, maar nat waren ze natuurlijk al van de champagne. Op naar volgend seizoen, maar eerst even feesten op een verdiend kampioenschap.