VV Grijpskerk: kantine OPNIEUW!

(Foto © Pieter van Wijngaarden: voor de nieuwe kantine in aanbouw v.l.n.r. Ria Roffel, Rick Bremer en Klaas-Wybo van der Hoek)

Het bestuur van voetbalvereniging Grijpskerk gunt het bedrijf OPNIEUW! de inrichting van haar nieuwe kantine.

Gemeente Westerkwartier bouwt nieuwe kleedkamers, een kantine en bijbehorende voorzieningen op het sportcomplex de Enk in Grijpskerk. Voetbalvereniging Grijpskerk gaat daar gebruik van maken.

De voetbalvereniging moet zelf voor de inrichting van het gebouw en de kantine zorgen. Het bestuur van vv Grijpskerk heeft het bedrijf OPNIEUW! uitgekozen om de kantine in te richten.

Ria Roffel, bestuurslid en lid van de kantinecommissie: “Onze kantine moet als huiskamer van onze club aan nogal wat eisen en wensen voldoen. Gelukkig heeft OPNIEUW! daar oor voor. Er wordt rekening gehouden met praktische kanten, terwijl de inrichting ook mooi wordt.”

VV Grijpskerk-voorzitter Klaas-Wybo van der Hoek: “De gemeente bouwt een duurzaam gebouw dat onder meer bijna energieneutraal is. OPNIEUW! past daar goed bij: hergebruik op een sociale manier. We kwamen ook bij OPNIEUW! uit, omdat het bedrijf in de buurt zit en er enkele spelers van ons werken. Bovendien wil OPNIEUW! onderdeel worden van onze hoofdsponsorgroep ORG: Ondernemers Rond Grijpskerk.”

Rick Bremer, commercieel directeur van OPNIEUW!: “We zijn er trots op dat wij de kantine van vv Grijpskerk mogen inrichten. We gaan daarbij uit van onze filosofie van hergebruik. Bijvoorbeeld de oude barkrukken zullen we zo opknappen dat we ze een tweede jeugd gunnen in de nieuwe kantine. En wat is mooier dan dat je bij je eigen club de kantine mag inrichten voor allerlei gelegenheden en de gezellige derde helft?”

De verwachting is dat het nieuwe gebouw rond de komende winterstop wordt opgeleverd.