Zaterdag 22 juli een hele dag fierljeppen in Grijpskerk.

Uniek in Groningen! Zaterdag 22 juli zijn er de hele dag fierljepwedstrijden in Grijpskerk.

Een bijzondere sport waar deze zaterdag voor alle categorieën wedstrijden in te zien zijn.

De baan in Grijpskerk ligt ook nog eens midden in een recreatiepark. Fierljeppen is bovendien een echte mooi weer sport, dus bij nat weer geen wedstrijden. Dus zaterdag 22 juli biedt een mooie gelegenheid om te genieten van de buitenlucht met mooi weer en kun je ook nog een bijzondere ervaring op doen.

Op z’n Grunnings Bungelwupp’n.

Het staat je vrij om je eigen stoelen mee te brengen, maar er staan ook bankjes voor het publiek.

De inwendige mens hoeft ook niets tekort te komen, want ook daar kan in worden voorzien.

09.30 ​- ​Jeugd fierljepwedstrijd
13.00 ​- ​3e klasse fierljepwedstrijd
15.30 ​- ​2e klasse fierljepwedstrijd
19:00 ​-​1e klasse fierljepwedstrijd

Alleen bij de 1e klasse wedstrijd is een toegangskaartje nodig voor slechts drie euro.