Coppa Westerkwartier: zaalvoetbaltoernooi in de kerstvakantie voor 8 tot 18 jaar!

Sociaal werk 'de Schans' organiseert gratis zaalvoetbaltoernooi tussen 2 en 6 januari. Grijpskerk is een van de locaties.

2 t/m 6 januari 2023 vindt de eerste Coppa Westerkwartier plaats! Jongeren in de gemeente strijden in verschillende leeftijdscategorieën tegen elkaar om de Coppa Westerkwartier.

We beginnen het jaar goed en sportief met een lekker potje zaalvoetbal! In drie leeftijdscategorieën (8 t/m 11 jaar, 12 t/m 14 jaar en 15 t/m 17 jaar) wordt tijdens de voorrondes toegewerkt naar de finaleronde op vrijdag 6 januari in Leek! Daar worden de eerste winnaars van de Coppa Westerkwartier gekroond. Er wordt 5 tegen 5 gespeeld.

De voorrondes worden afgewerkt in verschillende gebieden in de gemeente:

• Maandag 2 januari - Sporthal de Holten in Marum
  • Dinsdag 3 januari - MFC de Veste in Opende
  • Woensdag 4 januari - Sporthal de Bokkediek in Grijpskerk
  • Donderdag 5 januari - Sportcentrum in Leek

De winnaars van de voorrondes spelen in Leek de grote finale!

• Vrijdag 6 januari - Sportcentrum in Leek

Maak een team (minimal 6 spelers), kies je gebied en schrijf je nu in. Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag 16 december.

Inschrijven kan door hier te klikken. Je gaat dan naar de inschrijfpagina van 'de Schans'.