Dorpsvlag vanaf maandag verkrijgbaar

Dorp heeft met ingang van maandag een eigen dorpsvlag. Vlaggen zijn in verschillende maten verkrijgbaar, vanaf 12,50 euro.

Wat begon als een enthousiast idee van een inwoonster van ons dorp, leidt maandag aanstaande tot het daadwerkelijk hijsen van de dorpsvlag aan de Poel. En die dorpsvlag is vanaf maandag ook te koop. Vertegenwoordigers van de nieuwe Dorpsraad Grijpskerk staan maandagavond rond 19.00 uur klaar om de vlag te verkopen. Belangstellenden kunnen de vlag meenemen als zij contant betalen.

Mensen die niet contant betalen, kunnen hun gegevens achterlaten zodat de vlag en de betaling op een later moment geregeld worden. Inwoners of belangstellenden die maandagavond niet bij de Poel aanwezig zijn, hebben de mogelijkheid de vlag te bestellen. Stuur daarvoor een mail naar communicatie@dorpsraadgrijpskerk.nl. Geef in die mail aan welk formaat gewenst is en de contactgegevens. De bestellingen via e-mail worden na maandagavond bekeken.

Maten- en prijzenoverzicht:

• grote vlag, voor vlaggenmast (300 x 200 cm): € 110
  • muurvlag, voor vlaggenstok (150 x 100 cm): € 25
  • kleine vlag, voor boot, caravan etc. (45 x 30 cm): € 12,50

Voor de vlaggen geldt dat er in eerste instantie een beperkte oplage is.