Geen inloopspreekuren Stut-en-Steun tijdens de kerstvakantie

Tijdens de kerstvakantie hebben wij van 27 dec 2022 t/m 6 januari 2023 geen inloopspreekuren in de regio. Vanaf maandag 9 januari 2023 zitten wij weer voor u klaar op de volgende locaties en data:

Loppersum

Maandag van 13:30-16:30 uur

Kantoor Stut-en-Steun, Molenweg 58a

Grijpskerk
Dinsdag van 09:30-12:30 uur
MFC de Wierde, zaal de Kernterp, Burmanniastraat 1

Uithuizen

Woensdag van 09:30-12:30 uur
Dorpshuis de Fakkel, Oosterstationsstraat 14

Kolham

Vrijdag van 13:30-16:30 uur

Dorpshuis ’t Mainschoar, Hoofdweg 81A

Voor wie is een inloopspreekuur van Stut-en-Steun?

Stut-en-Steun is een onafhankelijk bewonerssteunpunt voor bewoners en MKB’ers die te maken hebben met de schadelijke gevolgen van de mijnbouwactiviteiten in Groningen. Onze inloopspreekuren zijn voor bewoners en MKB’ers die het fijn vinden om dichtbij huis zonder afspraak binnen te lopen. Tijdens een inloopspreekuur kunt u met onze medewerkers praten over aardbevingsschade, versterking of de diverse regelingen en subsidies. Onze medewerkers luisteren naar uw verhaal, beantwoorden vragen en denken mee over passende opties in uw situatie. Waar nodig kan een vervolgafspraak gemaakt worden voor verdere inhoudelijke ondersteuning in het schade- of versterkingstraject. Onze hulpverlening is kosteloos. U bent van harte welkom.