Kindervakantie Spelweek Grijpskerk verkoopt koeken

Vrijdag en zaterdag gaan vrijwilligers van de spelweek deur-aan-deur voor de jaarlijkse koekactie. Steun de spelweek en koop die koeken.

Vrijwilligers van de Kindervakantie Spelweek Grijpskerk gaan vrijdag en zaterdag huis-aan-huis om koeken te verkopen. De verkoop van koeken van Bakkerij Jager is inmiddels een jaarlijkse activiteit. Kopers van de koeken steunen de spelweek met activiteiten die zij organiseren voor kinderen in het dorp. Uiteraard is de spelweek vooral bekend van de jaarlijkse huttenbouw.

Betaling mogelijk per QR-code
De overheerlijke Groninger koek (oudewijvenkoek) wordt aangeboden voor €3,50 per stuk, € 6,50 per twee stuks of €9,00 per drie stuks. Betaling is mogelijk via een QR code van uw bank. Dus maak het makkelijk zonder wisselgeld en heb je telefoon in de aanslag wanneer er wordt aangebeld.