Programma Feestweek Grijpskerk bekend!

Het programma van de feestweek is bekend.

Zondag 18 juni,

gezamenlijke tentdienst georganiseerd door de gezamenlijke kerken uit Grijpskerk aanvang 11 uur.

Maandag 19 juni,

onthulling en hijsen van de nieuwe dorpsvlag aanvang 19 uur.

Aansluitend pubquiz door de gebroeders Kuperus, aanvang 19.30 uur.

Dinsdag 20 juni,

motortoertocht georganiseerd door de Motormuizen, aanvang 19 uur. Aansluitend klaverjassen aanvang 19.30 uur.

Woensdag 21 juni,

bingoavond georganiseerd door VV Grijpskerk, aanvang 20 uur.

Donderdag 22 juni,

Gezelligheidsrit aanvang vanaf 18.30 uur, vertrek bij de molen in Grijpskerk.

Vrijdag 23 juni,

kinderavond met o.a. Een klimwand van 8 meter hoog, bezichtiging van oldtimer brandweerwagens aanvang 18.30 uur. Aansluitend om 21 uur een Hollandse avond met de Sunshineband en een optreden van de Gebroeders Ko.

Zaterdag 24 juni,

het evenement : Met je smoel in de Poel! ( oftewel buikschuiven) aanvang 15 uur. De bedoeling is dat mensen op hun buik van de schans glijden, in het water een hindernis moeten nemen en dan zo snel mogelijk de bel moeten zien te luiden. Er zijn weer leuke geldprijzen te winnen.
Inschrijven hiervoor kan tot 24 juni 13.00 uur. Daarna is inschrijven niet meer mogelijk!
Inschrijfformulier is te verkrijgen via
stichtingoosterkadegroep@outlook.com of in de feesttent tijdens de feestweek.
Aansluitend in de feesttent live muziek met Switch!