Nieuwe kapsalon 'Gewoon Mooi'

Droom komt uit voor Wilma Pruim. Eigen kapperszaak bij huis na jaren in familiebedrijf.

Wilma Pruim is er duidelijk over. Voor haar is een droom werkelijkheid geworden. Sinds vorige week heeft zij haar eigen kapsalon in Grijpskerk.

Wilma was actief als kapster toen ze jaren geleden besloot te werken in een bedrijf met familieleden in Groningen. Het verlangen naar het kappersvak bleek echter aanwezig en de wens om een eigen kapperszaak te starten werd steeds groter. Uiteindelijk werd de stap genomen en dat heeft geresulteerd in kapsalon 'Gewoon Mooi' aan de Vereeniging.

Met de kapsalon van Wilma kent Grijpskerk een nieuw adres voor haarverzorging. Andere kapsalons in Grijpskerk zijn Hairwise, Care4hair, Kapsalon Pim, Kapsalon Grijpskerk, Skincare & Hair, Geknipt bij Jennifer en Salon Libelle.