Presentatieconcert Vocation Grijpskerk

Op 7 mei a.s. zal Vocation Grijpkerk een presentatieconcert geven in de Dorpskerk van Grijpskerk.

Vocation  staat sinds de zomer van 2022 o.l.v. dirigent Daniël Rouwkema.

Het koor bestaat uit 39 leden en heeft een breed repertoire van klassieke en traditionele nummers. Een aantal van die nummers willen we graag aan het publiek presenteren. Vocation wil een interactief koor zijn, vandaar dat we ook het publiek willen betrekken bij ons optreden. Dus mee zingen met een bepaald werk is mogelijk als samenzang. Daarnaast zal onze dirigent een toelichting geven op de te zingen werken en zal hij zelf ook achter het orgel plaats nemen.

Mis deze kans niet om Vocation live te zien optreden. Het wordt een uurtje vol prachtige muziek.

Het concert begint om 16.00 uur, dus zorg dat je erbij bent. De toegang is vrij, wel is er een collecte bij de uitgang.

Wij hopen je te verwelkomen op 7 mei a.s. in de Dorpskerk, Kerkplein te Grijpskerk!