Programma 60+ café wordt omgegooid.

Het 60+ café in Grijpskerk biedt naast gezellige ontmoeting iedere maand ook ruimte
voor een thema. Voor 31 oktober stond het thema “Natuur in en om Grijpskerk” op het programma.

Op 31 oktober gaat echter de Nationale Klimaatweek van start. Indeze week inspireren mensen elkaar

om bewuster te leven en meer energie te besparen. Het 60+ café wil hier graag bij aansluiten.

We geven daarom ruimte aan het onderwerp: “Hoe komen we warmer de winter door”.

Op 31 oktober gaan we dusmet dit thema aan de slag om. We houden een presentatie over allerlei tips

en ideeën hoe we zo goed mogelijk de winter door komen en vragen aan de bezoekers of zij ook tips hebben.

We zijn benieuwd naar ieders ervaringen met het beperken van het gebruik van energie
Op 28 november komt het thema over de natuur in en om Grijpskerk aan bod.

Het 60+ café (ook voor mensen jonger dan 60) vindt elke laatste maandag van de maand van 14.00 tot ongeveer 16.30 uur plaats in het MFC in Grijpskerk. Het café is bedoeld voor actieve ouderen die op een ongedwongen manier graag anderen

willen ontmoeten. Geïnteresseerden kunnen zonder opgave binnen lopen. De inloop begint om 14.00 uur.

Om 14.30 uur begint dan een activiteit of thema die ongeveer een uur duurt. Daar kunnen de aanwezigen al dan niet aan mee doen. Na die tijd is er ruimte om met een drankje gezellig na te praten. Aan deze bijeenkomst zijn geen kosten verbonden.

De werkgroep “Eigenwaardig Oud worden in Grijpskerk.