Royaal wonen in Grijpskerk

Nieuwbouw NijMeindertsma

Groningen 28 april 2022 I In het Groningse Grijpskerk staat een prachtig nieuwbouwproject in de startblokken; NijMeindertsma duurzaam wonen in het groen! Op de voormalige Meindertsma-locatie aan de oostzijde van het dorp, tussen de rondweg N388 Bindervoetweg en de Groningerstraatweg staat de nieuwbouw van 25 woningen gepland.

Lokale nieuwbouw
Rottinghuis’ Aannemingsbedrijf uit Groningen bouwt 18 half-vrijstaande woningen. Ook verrijzen 7 vrijstaande woningen van Notebomers Bouwgroep uit Lutjegast. De architectuur van de woningen is geïnspireerd door de typische jarendertigstijl uit de directe omgeving.

Wonen zoals jij dat wilt

De vrijstaande woningen zijn ruim opgezet en bieden uitbreidingsmogelijkheden, zoals een dakopbouw op de garage of dakkappellen. De royale half-vrijstaande woningen hebben de mogelijkheid om persoonlijke aanpassingen op de begane grond te laten uitvoeren. Zo wordt werken vanuit huis mogelijk, een extra speelkamer, of een slaapruimte op de begane grond. Alle woningen zijn energiezuinig, gasloos en uitermate duurzaam.

Ruimte in het groen
De kavels zijn groot en de wijk is ruim opgezet. Kenmerkend is het vele groen dat tot uiting komt in frisse grasvelden en robuuste heggen. De plattegrond van de wijk is een driehoek met in de kern een uitgestrekt speelveld. De bouw start in het vierde kwartaal van 2022.

Pre-sale

De pre-sale van deze woningen is op woensdag 27 april 2022 gestart. Inschrijving op de verschillende kavels is volop mogelijk. Op www.nijmeindertsma.nl vind je alle informatie over de locatie, beschikbaarheid en contactinformatie van de verkoopmakelaars; Havinga Makelaars te Briltil, (0594) 500 476 of Dijkstra Makelaardij & Financieel Advies, (0594) 501 501.