Tennistoernooi Grijpskerk groot succes

Afgelopen week organiseerde Tennisclub West End het Grijpskerk open 17+ KNLTB toernooi.

59 koppels streden om de titels in diverse categorieën. Er zijn 82 wedstrijden gespeeld verdeeld over 5 drukbezochte dagen, waarvan 22 wedstrijden beslist moesten worden in een spannende super tiebreak.

De weergoden waren ons gunstig gezind en hebben we op 3 partijen na alles met veel zon en droog weer kunnen spelen. Net zoals vorig jaar is de organisatie zeer tevreden over het verloop van het gezellige toernooi en is het streven om volgend jaar daar weer een vervolg aan te geven.

Er waren deelnemers aanwezig van diverse verenigingen: T.C. Marum, T.C. Nienoord, TIOL, T.V. De Noord, Aduarder T.C., H.T.V. ten Woude, O.D.I.V.I.A. Eenrum, T.C. de Harkema, T.V. De Mepsche, T.V. Winsum, D.L.T.C. Drachten, T.V. Rolde, Groninger Lawn Tennis Bond, T.C. Rijssen en T.V. De Wilp. Wij willen hen en alle vrijwilligers die hebben geholpen heel erg bedanken voor hun komst en hulp. Zonder hen zou het geen succes zijn geworden en zien wij ze graag volgend jaar allemaal weer terug bij TC West End.

Winnaars:

Joeri Groenhof en Tina Weening

GD8

Jesse Ottema en Jenny Schuch

Verder zijn er nog een aantal sponsoren die wij willen bedanken: TODOS, Esperto di caffe, Penninga Bike trends, Zeilmakerij Brouwers, van Regteren wielen en banden, Hornbouw BV, GroeneveldKozijnen, Project77, HB autoservice, VSD Valkeman Schoonmaakdiensten, Jumbo Geertsma, Bakkerij Jager, Vers in huis, Slager Boersma, Bouwcenter Meijer, Bootverhuur Lauwers, Ruang Khao Salon, Rudie Wiersma Fotografie, Frank Meester, Cair for Hair, van de Capelle, Cafetaria De Rietlanden, Bloemenhuis Drint, Johan Arkema en Albatros Werkkleding en Werkschoenen.

Op de foto een aantal 1e en 2e prijs winnaars