Algemene ledenvergadering Dorpsraad op 11 april

Ledenvergadering 11 april om 19.30 uur in het Bakkerscafé. Met de uitreiking van de Ello Sterenborgbokaal en dorpsquiz.

Beste Grijpskerkers,

We bestaan alweer ruim een jaar als Dorpsraad Grijpskerk! Zoals jullie weten is dat de nieuwe naam van het samengaan van de vereniging ‘Dorpsbelangen Grijpskerk’ en de ‘Dorpscoöperatie Grijpskerk Verbonden’.

We nodigen jullie graag uit voor de Algemene Ledenvergadering op 11 april a.s. Daar vertellen wij jullie wat we het afgelopen jaar gedaan hebben, maar vooral ook wat we allemaal van plan zijn.

Eerlijk is eerlijk: dat is nooit zo heel spannend, dat weten wij ook. Daarom maken we het wat aantrekkelijker door het in het (bakkers)café te doen. Hier is het mogelijk om los van de vergadering elkaar te ontmoeten en een drankje te drinken samen. En als ‘klap op de vuurpijl’ organiseren wij die avond een dorpsquiz met een mooie prijs voor diegenen die het meeste van ons prachtige dorp afweten! De organisatie is in handen van de bekende en onvolprezen gebroeders Kuperus.

Uiteraard is de ledenvergadering bedoeld voor de leden van de Dorpsraad, maar iedereen is welkom op de vergadering en bij de Dorpsquiz. Als je dan tenminste ter plekke even lid wordt……. De formuliertjes liggen klaar!

Wij hopen op een grote en enthousiaste opkomst, heel graag tot de 11e april!

Namens de Dorpsraad,

Olav Etman, voorzitter

Klik hier voor het bericht om iemand of een instantie te nomineren voor de Ello Sterenborgbokaal. De bokaal die om de twee jaar wordt uitgereikt aan een persoon of instantie die op een belangrijke manier heeft bijgedragen aan de leefbaarheid in Grijpskerk.